onsdag 8. september 2010

Tur

Hei

Jeg har vært på tur i går og tok mange kule bilder. Meg og Malin var i skogen og litt på stranda og tok bilder.håper du liker dem =)


Her er vi hjemme hos Malin og hun skal hente sykelen så vi kan sykle til stranda.



På veien så vi en så vi en så søt hund som lå med veien. Jeg måtte da ha bilde av den kjempe skjønne hunden.



Jeg fant en kul stein som hadde et hål mit i midten. Jeg sa til Malin : Gå bort der og fin en måte du kan stå bak i hålet som blir fint og kult.



Jeg fant en ball med vannet og tok bilde av den også...



Malin er en fin modell.



Som jeg sa, Malin er en fin modell ; )






Hjelp! Malin detter!



Jeg var i skogen og filmet så gikk malin bort til et tre fordi hun hadde no i skoen så jeg tok bilde av henne i mens ; )



Det var en huske med et sted som vi kaller koseplassen(det var veldig koselig der før) og vi husket litt på den og tok bilder.



Malin stråler som en sol ¤


Et tre malin ville bli tatt bilde av med.


EN ANNEN DAG JEG VAR MED DANNIELLE PÅ TUR:
Jeg fant også da ballen og tok bilde av den i vannet og den i luften. Jeg fikk også et kult bilde av solen.

Ballen i vannet,


Og... ballen i lufta.

Sola på den ene siden og....


Sola på den andre siden...


håper dere likte det ; )

2 kommentarer:

  1. Oi!! Her var det mangen fine bilder, du er jo rene fotografen:)

    Godt med gode venner!

    Hilsen Anne Karin

    SvarSlett