torsdag 23. september 2010

Snart helg

Endelig snart helg igjen!
det er mye bedre og jeg digger helga for det er ikke mas om lekser eller bøker eller skole! Hvem liker det?
Jeg er værtfall en liten jente som ikke liker(hater) skolen så masse, så jeg vil helst være hjemme jeg.... hehe.
Det er værtfall tungt og våkne så tilig! Jeg er en liten sovegris og elsker og bare ligge og slappe av når jeg er våken eller bare sove litt mer. Så jeg gleder meg innmari til helgen kommer. Det blir deilig og håper det blir fint vær!


Men nok om det, jeg har noen bilder her også som jeg vet dere kommer til og like...



her er lille Bambi som tok seg en liten tur over veien ; )


Jeg har hatt bursdag (med familien i sommer) og måtte ta noen bilder assa....; )

MEG SOM LITEN BABY<33




Er jeg ikke bare bedårene?

Takk takk for at dere ville titte innom...


HADET!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar