torsdag 2. september 2010

Tur : )

Hei: )

Idag har jeg og en venninne av meg som heter Danielle vært ute på tur i heia og kost oss med drikke og litt kjeks;)

vi tok også noen fine og morsome blider:)
Her fant jeg en busk og tenkte:denne busken må jeg ha med, med henne;)


Så måtte jeg stille meg med sykkelen og ta blide der. fint eller hva?

Danielle fikk også lyst å gjøre det samme som meg. hun slag seg bort og stilte seg opp.


Her fant jeg sola og tok bilde av skyggen min. jeg så noen andre gjøre det før og jeg måtte selvsagt jeg også da; )

Måtte jo ha blide av kjeksa og Danielle; )

Kjeksa mi<3

Det er jo ganske fint nabolag her oppe da; )

Etter hvert fant vi ikke på no og fikk litt fritids og tok noen tøyse bilde ; )
her ser du meg på sykkel i full fres(Danielle fikk meg til og le så jeg ser litt idiotisk ut der xD)

Mens danielle fikk det søteste uttrykket i ansiktet(forholdt til mitt var dette bedre)


Til slutt hadde jeg så lite strøm igjen på kamaret så vi gikk hjem og begynte og se gjenom blidene vi tok også gjorde lekser.

2 kommentarer: