lørdag 18. september 2010

=D

Hei: )
Idag er jeg endelig alene hjemme(på en måte) uten mamma, men er med pappa og simen da men det spiller ingen rolle. Det er sykt gøy når mamma ikke er hjemme! Fordi pappa, han er sykt snill. Han lager for det meste bare god mat men enda bedre når mamma ikke er hjemme. Mamma er på hytta med tante hun nå og sikkert spiser snop og ser film men de er vertfall på hyttetur og da må man kose seg med litt brus mens man ser film. Hun sa til meg når hun skulle gå (fordi jeg spurte henne om no) at de ikke kom til å ta så mange bilder men bare slappe av. Fordi, det er jo en hel helg uten masete barn rundt seg og da må man kose seg litt.

 Jeg kom hjem fra skolen i går fordi jeg følte meg ikke bra og da sendte jeg medling til mamma og spurte hvor hun var(fordi hun ikke var hjemme).Da skrev hun tilbake at hun var og leide the last song til oss som vi kunne se siden jeg har mast om og se den hele tiden og ENDELIG fikk jeg se den! Den er bare så kul men samtidig veldig tris og romantisk også.

OK, Lenge siden jeg har blogga nå og jeg MÅTTE bare skrive no, som dette xD ok
men må nesten gå nå, BYE......

1 kommentar:

  1. Koselig å være på hyttetur og koselig å komme hjem til dere :o)

    Filmen var så søt atte. Godt dere har hatt det fint i helga..uten en masete mamma ;o) hehe

    SvarSlett